Volgers

Volgers

vrijdag 11 oktober 2024

update

De 3 weken zonder bril vielen me mee. Inderdaad mijn ogen kwamen tot rust.Gisteren bij de chiropractor heeft hij ,in overleg met een heel goede opticien een zo goed mogelijk glas voor dat toch slechte rechteroog gemaakt. Maar....... ik had steeds een zeurend gevoel in de kaak en oogkas rechts. Ik spoel voor alle zekerheid met een netipot.Om te kijken of er geen ontstekingen aan een wortel van een kies zitten,moet ik naar de tandarts. Helaas pas over 10 dg. Als die kaak in orde is,ga ik geld uitgeven aan een nieuwe bril. Dus nog een tijdje mijmeren,lekkers bakken , podcast luisteren en maar af en toe brilloos op de laptop

1 opmerking:

  1. Dus nog even kalm aan. Hopelijk zit er geen o tsteking. Welraar dat je zo lang moet wavhten op je afspraak. Sterkte en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen