Volgers

Volgers

donderdag 16 februari 2017

attent

Regelmatig komt er een pakje met een bestelling. Het valt me op, dat vooral kleine webwinkels een attentie meesturen. Zo zat er bij de thee een kaartje en twee chocolaatjes. Het doet zo vriendelijk aan en maakt de onpersoonlijke bestelling en afhandeling wat menselijker. Alsof je echt met een persoon in een winkel te maken hebt.
Ook het inpakken in verschillend. Er zijn bedrijven, die met karton of zelfs oude kranten i.p.v. plastic als vulling in een doos werken. Ook de wekelijkse levensmiddelen zijn langzamerhand met minder plastic verpakt. Alles wat stevig is, zoals appels, zoete bataat, selderij ligt los in de bak. Het kwetsbare spul was eerst in plastic verpakt ,maar nu in papieren zakken. De bakjes aardbeien en bessen straks zijn (helaas) wel stevig en van plastic.
Ik ben blij met de mogelijkheid van internet-bestellen. Het persoonlijke is in ieder geval nog de groet aan de bezorger. Omdat wij ontvangstpunt van de halve straat zijn, kennen die mensen ons langzamerhand.
Ik ga nu een kopje van mijn favoriete groene thee drinken.
 

1 opmerking:

  1. Kreeg pasgeleden ook een prachtig pakketje opgestuurd toen ik een legging bestelde. Zonde om open te maken, bijna!

    BeantwoordenVerwijderen