Volgers

Volgers

zaterdag 15 december 2018

gemak





Minstens 20 jaar heb ik een kleine, eenvoudige keukenmachine. Steeds meer liep ik tegen handelingen aan, die er niet op zaten. Dus moest ik noten kleinmaken in een plastic zak met een deegroller. Bananen prakken met een vork. Geen havermeel of notenmeel maken.
Het receptenboek van Juglen Zwaan haalde me over de streep. Regelmatig las ik "doe dit in de keukenmachine en voeg dat toe". Het leek me gemakkelijker dan dat handwerk. Dus kocht ik een kleine keukenmachine met veel meer mogelijkheden. Zelfs mijn oude blender en citruspers kan ik nu naar de kringloop brengen.
Vanochtend probeerde ik een bananen/notenbrood. Wat ging dat gemakkelijk allemaal. Plus een luchtiger deeg door die krachtige motor. Ik denk, dat ik veel plezier van de aankoop ga krijgen.

2 opmerkingen:

  1. Wat hulp in de keuken kan geen kwaad voor oudere handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kocht vorig jaar ook een keukenmachientje, gewoon een eenvoudig geval en wat heb ik daar al een plezier van gehad, echt fijn. Veel plezier ermee .

    BeantwoordenVerwijderen