Volgers

Volgers

zondag 2 december 2018

smullen





Het duurde lang voor de bezorger mijn nieuwe boek afleverde. Maar dit weekend zat ik figuurlijk te smullen van "de receptenwijzer". Het letterlijke smullen volgt nog. Er zijn altijd weer nieuwe gerechten, om uit te proberen. Of oude bekende recepten kan ik opfrissen met een ander kruidenmengsel. Ook leer ik weer nieuwe feitjes.
Het is een mooi boek met foto's, die doen watertanden. En eindelijk eens iets in een grote letter, geschikt voor bejaarde ogen. Ik zal er nog wel vaker in neuzen.
 Er is een bijlage met een soort kaarten met gerechten gesorteerd naar koolhydraatrijk of met veel eiwitten of vet. Dat deel geef ik weg, daar heeft een ander dan plezier van. Het is tenslotte bijna 5 december.
Iedere keer denk ik "Ach ik heb kookboeken genoeg". Maar ik heb geen spijt, dat ik voor dit boek viel.

2 opmerkingen: