Volgers

Volgers

woensdag 5 juni 2019

allemaal beestjes



Een half jaar geleden las ik van de tuinmevrouw een wonderlijk boek. "Handboek voor zelfgenezing"van Hulda Clark. Mijn gedachte was "Stel,dat ze gelijk heeft."
De tuinmevrouw had een Clark-zapper. Een klein doosje dat via energie op bepaalde frequenties de slechte micro-organismen in je lichaam elimineert. Die beestjes, die volgens Hulda Clark zo vaak een onderliggende oorzaak van allerlei klachten zijn. Ik mocht de zapper lenen, als I. hem kon vinden.
Omdat ik niets hoorde, nam ik aan, dat de zapper onvindbaar was. Toevallig ging het gesprek op yoga een paar weken geleden over het gebruik van de zapper. Eentje had goede ervaringen. Een ander was bezig met het doosje. Ik vertelde dit enthousiast aan I. Zij stond meteen de volgende dag op de stoep. Met haar zapper. "Oh,sorry,helemaal vergeten."
Dus nu zit ik elke dag met het doosje in mijn handen. En kijk ,wat er gebeurt. Er zijn mensen,bij wie de ontstekingen in artrosegewrichten weggaan. Ik houd me aanbevolen daarvoor. En meer mag ook.

6 opmerkingen:

  1. Daar ben ik dan heel benieuwd naar je ervaringen. Hier ook allerlei kleine kwaaltjes. Vochtvasthouden en een huid die vervelend aanvoelt van randjes van bv ondergoed.
    Dood ga je er niet aan maar zonder zou het leven toch aangenamer zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er ook veel goeds over gehoord. Hou je ons op de hoogte ik ben zeer benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker 20 jaar geleden was er iets dergelijks op de markt. Moeder, veel last van artrise-ontstekingen, meteen eentje aangeschaft!
    Ik hoop dat jij meer plezier van deze hebt dan mijn moeder van de hare!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd. Het zou toch leuk zijn als het nog helpt ook.

    BeantwoordenVerwijderen