Volgers

Volgers

dinsdag 23 juli 2019

boeiende ontwikkelingen.



De laatste dagen zijn er veel programma's over de maanlanding. Ik keek naar een docu op canvas met veel nieuwe beelden,  vooral uit de cockpit van de Apollo. Wat moet dat spannend geweest zijn voor die astronauten. Een foutje was levensbedreigend.
Wat heb ik een boeiende tijd meegemaakt. Beginnend met de boeken van Jules Verne, later de onbemande spoetniks. Het aapje in de ruimte en dat Russische echtpaar. Uitmondend in de maanlanding.
Latere missies naar Mars en die capsule met informatie over onze beschaving die de oneindige ruimte doorkruist. Ik had het gevoel, dat de media er steeds minder aandacht aan gingen besteden. Regelmatig keken we via een Duitse zender. Ook is het bevoorraden en het wisselen van de bemanning bij het ISS-ruimtestation zo langzamerhand heel gewoon geworden.
Ik hoop, dat er nog iets spannend gebeurt tijdens mijn leven. Desnoods het bekend maken van contacten met buitenaardse beschavingen. Dan komen al die sf-boeken, die we ooit lazen toch voor een deel uit

4 opmerkingen:

  1. Die man in Noord-Korea is volgens mij een alien en zo nog een aantal politi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik plak daar soms het etiket psychopaat op. Maar beiden tegelijk kan ook

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook gekeken. En daarna nog de film Apollo 13. Heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen