Volgers

Volgers

vrijdag 10 november 2017

genieten

Vanmiddag kwam een pakje. Ik had het boek over levensmiddelen van Juglen Zwaan besteld. Wat een heerlijke hoeveelheid weetjes. Op een prettige manier beschreven en mooi geïllustreerd. Dat wordt echt een naslagwerk voor me.
Het nieuwe papier ruikt zo lekker. Ik zat diep te ademen tijdens het lezen. Veel zaken weet ik al. Maar ik lees ook nieuwe feiten. Ik kreeg ooit van mijn man "de dikke van Dam". Daar pak ik nog steeds naar, als ik iets speciaals wil weten. Dit boek wordt ook zoiets.
Toen ik zonet mijn nieuwe bestelling bij de internetboer deed, flitste er al net gelezen weetjes door me heen bij het aanklikken van bepaalde groenten. Ik weet, dat ik moet opletten. Want door mijn enthousiasme ben ik net mevrouw Google en spui bij elke associatie mijn opgeslagen kennis.
Voorlopig ben ik het hele weekend onder de pannen. Lekker in mijn hoekje met dat hele dikke boek.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten