Volgers

Volgers

woensdag 24 maart 2021

klusje

Meestal vul ik de inkomstenbelasting al vroeg in. Maar de eerste week van maart was er een storing bij de site van de belastingdienst. Ik merkte,dat het klusje een beetje aan mijn aandacht dreigde te ontsnappen.Dus dacht ik vanochtend "DOEN."Ik weet dat het een fluitje van een cent is. Maar ik ben niet meer gewend om zo geconcentreerd bezig te zijn,zeker niet met cijfers. Vroeger had ik ook moeite met het invullen van cijferlijsten......De pagina's van het digitale formulier waren veranderd. Duidelijker voor mensen,die niet zo goed zien. En overzichtelijker voor mensen met cijfer-moeilijkheden.Dus was het klusje snel geklaard. Een druk op de knop verzenden en daarna een diepe zucht. Even bijkomen met een kop thee en volgend jaar zien we wel weer.

16 opmerkingen:

  1. O jee Fer is net begonnen. Zo ff meekijken. Ik heb er zo n hekel aan pffff😆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het geven van een lening als je vandaag een dringende lening nodig hebt, vermijd dan opgelicht te worden en krijg een echte lening contact op met mr dalton via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. ik wil de heer Dalton bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 43000. ik ben opgelicht in verschillende pogingen om een ​​lening te krijgen door verschillende nepleningbedrijven totdat ik dalton bedoelde. als u vandaag een dringende echte lening nodig heeft, vermijd dan oplichting, neem dan contact op met Diamond Loans via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  3. Heerlijk als dat weer achter de rug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fluitje van een cent voor jou. Hoefde je niet bij te betalen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gistermiddag gedaan, was in nog geen 5 minuten gebeurd, inclusief verzenden. Ideaal dat alles al is ingevuld. En ik krijg nog terug ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LENDINGTREE® LENINGEN INC.


    Ben je toegegeven aan waar je leningen kunt krijgen, afgewezen door banken en nu gefrustreerd door waar je een lening kunt krijgen? LENDINGTREE geeft u de lening die u verwacht. neem contact met ons op via lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Een lening om uw schuld gemakkelijk af te lossen?
    Een lening om het soort bedrijf te starten dat u wilt doen?
    Een lening voor educatieve doeleinden?
    Een lening om een ​​appartement te kopen?

    Zoek niet verder, LENDING TREE INC biedt leningen aan
    Geen verborgen betalingen van 1.000 tot 20.000.000 EUR / USD / POND
    Tegen een zeer lage rente van 5%
    We hebben een netwerk van kredietverstrekking en
    financiële hulp aan klanten over de hele wereld.

    We streven ernaar om onze standaard van uitmuntendheid te handhaven. We bieden onze diensten op elk moment van de dag aan.
    We geven een lening aan degenen die financiële hulp nodig hebben van 1 tot
    20 jaar

    Onze diensten omvatten ook

    ​echte financiering
    ​investeerder in onroerend goed
    ​bouwleningen
    ​leningen voor het opstarten van bedrijven
    ​hypotheek
    ​Consumentenkrediet,
    ​FHA-leningen
    ​persoonlijke leningen
    ​autoleningen
    etc. Als u een lening of financiële hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via

    e-mail: lendingtreegroupinc@gmail.com

    e-mail: lending-tree@outlook.com

    Warme gedachte

    ELIZABETH WALTER

    LENDINGTREE INC®

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede dag, ik ben nu super blij omdat ik zojuist mijn lening van € 69.000 heb ontvangen van dit goede bedrijf - LAPO. Doe er goed aan om contact met hen op te nemen als u een snelle lening nodig heeft. Neem nu contact met hen op via deze e-mail: (lapofunding960@gmail.com) of WhatsApp: +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil de heer Dalton van diamantleningen bedanken voor het geven van een lening ter waarde van 43000 euro Ik ben opgelicht verschillende pogingen om een lening veilig te stellen. totdat ik Dalton bedoelde die me een lening gaf. als u vandaag een legitieme lening nodig hebt, vermijd dan dat u wordt opgelicht en neem contact op met diamantleningen via e-mail: diamondloans24@yahoo.com WhatsApp: + 16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen