Volgers

Volgers

zaterdag 15 januari 2022

beetje normaal.

Op facebook zag ik,dat de kringloophal weer open was vandaag. Daar had ik zin in. Weer als een normale zaterdag. Alleen als het te druk zou zijn,fietste ik verder.Maar nee in de goed geventileerde hal waren niet veel mensen.Gelukkig kan ik zonder bril nog een beetje zien,want door de kou en het mondkapje waren de glazen beslagen.Er waren weer mooie spulletjes,waarbij ik de aankoop-impuls kon onderdrukken. Ik vond alleen drie boeken. Die gaan na het lezen weer terug.Eentje was van von Däniken. Ooit werd mijn wereldbeeld in de war geschopt door zijn eerste boek.......Straks wachten er nog meer gereserveerde boeken bij de biblio-bus.En aan het eind van de middag komt een buurvrouw koffiedrinken en bijpraten. Heerlijk,zo'n dag.

7 opmerkingen:

  1. Ik las hem niet maar hoorde over hem. Goed boek. Veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kom je nog eens aan boeiende boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat was heel bijzonder, dat boek. Toen... Ik was het eerste deel kwijt en heb het later opnieuw gekocht, ook in een kringloop. Maar toen was ik minder onder de indruk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat eerste boek ooit gehad, maar nooit meer teruggekregen na uitlenen. Ben benieuwd wat je van dit boek vindt, we horen het hopelijk wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn, weer even snuffelen in de kringloopwinkel. Het mag weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker hoor om weer een beetje rond te neuzen in een (kringloop)winkel. Ik had iets nodig bij de HEMA, ik had het uitgesteld en niet online gekocht. Afgelopen zaterdag ben ik het gaan kopen en toen bleek de 2e voor de helft van de prijs, en ik had er twee nodig! Boek ken ik niet, ga ik even opzoeken op internet..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh heerlijk he , weer lekker op zoek naar mooie vondsten !

    BeantwoordenVerwijderen