Volgers

Volgers

zondag 21 april 2024

het weer

Om me heen hoor ik verzuchtingen als "ik heb het helemaal gehad met de kou"of "die regen ben ik nu wel zat". Helaas het weer trekt zich daar niet veel van aan.Wij hebben er (op weermanipulatie na) geen invloed op. Wel op de vervuiling van de planeet. Als eenling lijk je niet veel te kunnen doen. Maar vele eenlingen maken verschil met hun leefwijze.De meningen verschillen over welk gedrag goed is voor de aarde. Helaas maken regeringensbesluiten ook verschil. b.v.10 jaar langer glyfosaat goedkeuren en de grote bijensterfte zou iets gemeen kunnen hebben.......In Dubai zei men openlijk,dat de regen opgewekt was. Wie weet,wat men hier al lang doet. En wat de invloed van windmolenparken op zee is.Ik ga een docu kijken over weermanipulatie en hoop er dan iets meer van te weten. In ieder geval is goede regenkleding belangrijk in deze tijd.En ademen we in een bui de opwekkende negatieve ionen in.Gewoon accepteren,die druppels.

4 opmerkingen:

  1. Ja, wat wordt er tegenwoordig níet gemanipuleerd hè? Maar dat ze er in Dubai gewoon voor uitkomen, had ik nog niet gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanochtend zag ik bij het hardlopen inderdaad een weiland waar ik langskwam oranje kleuren door dat stomme glyfosaat. Ik vind dat erg om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen