Volgers

Volgers

woensdag 24 juli 2024

tegenwicht

Soms lees ik 's avonds wel eens een mooi,maar triest boek.Daar kan ik dan echt aangedaan door raken.Er zelfs een rotgevoel van krijgen. Maar ik wil het toch wel lezen,omdat het me boeit. Soms lag ik in bed nog even aan alle narigheid van het boek te denken. Geen prettige manier om te gaan slapen...... Maar nu heb ik er iets voor gevonden. Zo'n 20 minuten voor ik zou stoppen met lezen,pak ik een humoristisch boek met korte verhalen. Van Sivia Witteman b.v.Dat veegt als de vroegere wisser op het schoolbord alle andere informatie uit mijn werkgeheugen.En sta ik met een glimlach mijn tanden te poetsen.Op die manier heb ik wel alle informatie,die ik wilde. Maar wat humor als tegenwicht.

6 opmerkingen:

  1. Sylvia Witteman is zo leuk en die collumns moet je ook niet lang achter elkaar lezen dan wordt het vervelend is mijn ervaring. Maar voor tussendoortje zijn ze heerlijk een stuk of 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind haar columns ook erg leuk en je moet ze inderdaad niet allemaal in een keer lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee! Ik heb weleens gehoord dat het heel belangrijk is met wat voor gedachten/mindset je gaat slapen, hoe je je dag afsluit. Dat bepaalt mede wat je 's nachts tijdens je slaap allemaal beleeft. Dank voor de tip, ik ga ook eens kijken of ik iets leuks te lezen vind voor het slapengaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, Sylvia Witteman is heerlijk leesvoer. Dat helpt inderdaad om de narigheid weg te vegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dat met films en series. Als ik iets gezien heb dat me te veel raakt ga ik met een naar gevoel naar bed en droom er vaak ook van. Ik heb net de serie Devil in Ohio gezien... Volgende keer maar weer een romcom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja voor mij te,e 't dit San weer hoe behulpzaam het is met je geest te kun en 'werken'
    Jij noemt 't hetook zo mooi je werkgeheugen. En zo zijn er dus meer kamertjes

    BeantwoordenVerwijderen