Volgers

Volgers

zaterdag 27 augustus 2016

boodschappen

Een paar jaar bestelde ik samen met iemand uit de buurt wekelijks een krat boodschappen bij een teler/internetwinkel in de regio. Gemakkelijk en door samen te doen haalden we altijd het minimumbedrag van 30 euro.
Helaas, die mevrouw beduvelde de zaak. Ik rekende netjes mijn deel bij haar af elke week. Maar zij liet een flinke betalingsachterstand van de totale bestelling ontstaan bij de internetwinkel. Die vervolgens niet meer wilde leveren.
Toen ben ik zelf gaan bestellen en laten bezorgen op mijn adres. Alleen is het soms moeilijk aan het minimumbedrag te komen. Zeker in de zomer, als ik wat groenten  in de tuin heb. Ik kijk al ver vooruit, wat ik aan droogwaren nodig heb. Om daar elke week iets van te bestellen.
 

Ook probeerde ik altijd nog iets bij kleine winkels in het dorp te kopen. Ook al ligt de prijs daar iets hoger.Maar helaas hun artikelen moet ik nu wel bij mijn wekelijkse bestelling voegen.
Het is niet mogelijk om wat het beste lijkt, ook altijd uit te voeren.

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een klap in je gezicht als iemand dat soort gein uithaalt. Het is soms beter om niet teveel te vertrouwen, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is waar ...het beste krijgen we ondanks goede wil niet altijd voor elkaar.
    Trek het je niet aan, het is al zo'n rot ervaring.


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is erg dat je belazerd werd! Toch erg dat een contact dat je met iemand hebt zo moet eindigen. Ik neem tenminste aan dat het contact nu niet meer heel soepel gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er speelt nog veel meer.En niet alleen met mij. We groeten elkaar niet eens meer. Toch jammer.

      Verwijderen