Volgers

Volgers

dinsdag 17 oktober 2017

informatie

Een bezoek aan de manueel therapeut gaf nieuwe informatie. Voorlopig niet bukken en tillen en kleine eindjes lopen. Nu had mijn man al een grijpstok gekocht vorige week. En Merle zal alleen maar blij zijn met een paar keer een blokje lopen.
Het advies was ook een ontstekingsremmer slikken. Daar ben ik huiverig voor. Nu heb ik eindelijk mijn spijsvertering in orde en dat wil ik graag zo houden. Mijn man had jaren geleden een stuk gevonden over een natuurlijk alternatief voor ibuprofen. We hadden die informatie opgeslagen tot de computercrash van deze winter. Ook uit mijn geheugen was de naam van dat spul verdwenen.
Bij een telefoontje met de homeopaat kwam de vraag "ken jij PEA?" Dat was de verdwenen informatie. Vanmiddag komt mijn pijnstiller met de post en nog wat druppeltjes. Nu is het wachten op de werking

7 opmerkingen:

  1. Curcuma helpt ook goed voor de ontsteking net als oregano, en gelatine en lijnzaadolie om alles soepel te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de curcuma ga ik verhogen. Die gelatine informatie was weggezakt. Bedankt.

      Verwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd of de PEA je goed helpt, en dat je er binnenkort over kan rapporteren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte. De tip van de pea heb ik opgeschreven, want mijn darmen zijn ook volledig van slag na weken pijnstillers slikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim voor je. Sterkte. Wat een leuke foto trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte, hopelijk helpt PEA je.

    BeantwoordenVerwijderen