Volgers

Volgers

dinsdag 24 oktober 2017

ingewikkeld eerlijk

Bij de bolle webwinkel had ik o.a. hondenkoekjes besteld. Die komen  van een externe verkoper. De levering verliep wat vreemd, maar ze liggen nu in de kast.
Vanochtend is er een mailtje, dat de koekjes niet geleverd kunnen worden en ik mijn geld terugkrijg. Het gaat maar om 8 euro. Maar ik vind het niet eerlijk en koekjes en geld te ontvangen.
Dus was er mailcontact met de klantenservicecomputer. Een ramp. Mijn probleem zat niet in zijn programma en op mijn vragen volgden de stomste antwoorden.
Toen belde ik de klantenservice. Het duurde even voor de mevrouw begreep, wat ik bedoelde. Er volgde een ingewikkeld verhaal over "niet in de gegevens kunnen komen, inlichten van de externe verkoper". Moeilijk allemaal.
"Mevrouw ,ik wilde gewoon eerlijk zijn. Zullen we alles maar op zijn beloop laten? Het gaat tenslotte om een klein bedrag" vroeg ik. Maar dat gaat ook niet meer. Ik krijg bericht van de externe verkoper en zie wel, hoe dat contact afloopt.
Ik had naar mijn man moeten luisteren, toen hij zei "Gewoon laten zitten, dat is veel te ingewikkeld". Maar mijn eerste reactie is bij zoiets "rechtzetten en geen onnodig geld ontvangen"

 
Komt er van de externe verkoper een mailtje binnen.
 
Door een technische storing van onze kant is er helaas het een en ander misgegaan en heeft u geen track and trace ontvangen.

U mag het artikel, de Biofood Schapenvet Bonbons houden. U hoeft niks te betalen of terug te sturen.

Mijn excuses voor eventueel ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met diervriendelijke groeten,
Ze hebben het nog niet begrepen. Maar het is afgehandeld.

4 opmerkingen:

  1. Ik zou net als jij denken, eerlijk duurt het langst. Maar, ik zie een afbeelding van Biofood knoflookbonbons. Daar heb je toch zeker niet 8 euro voor 1 pak voor betaald? Want dat is echt veel te veel hoor. Onze honden krijgen ze ook, maar ik koop ze bij Ranzijn of Welkoop. Daar kosten ze ongeveer 6 euro, maar zijn ze regelmatig in de aanbieding. En dan koop ik ze voor ongeveer 5 euro per doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voorde tip. Ik ga voortaan bij de Welkoop kijken.

      Verwijderen
  2. Apart zoiets, we willen wel digitaal leven, maar soms lukt dat gewoon nog niet, vroeger waren die winkeltjes toch veel handiger...

    BeantwoordenVerwijderen