Volgers

Volgers

donderdag 14 juni 2018

elk wat wils.





Mijn man houdt van voetbal, ik niet. Dus is het weer tijd voor de warme hap achter de tv rond zes uur. Zelf eet ik gewoon aan tafel.
Maar dankzij de KRO is er voor elk wat wils op de tv. Als detective liefhebber kan ik elke wedstrijdavond een spannende detective opnemen of kijken. Is de wedstrijd op een avond niet boeiend voor mijn man, dan kijk ik. En de rest van de opnames komen wel, als de voetbal is afgelopen.
Eerst was ik bang, dat er veel herhalingen via eerdere uitzendingen op canvas zouden zijn. Maar nee, er zijn nieuwe afleveringen van o.a.Dicte en Rebecka Matinsson.
Toen we ooit in het grijze verleden naar een tv gids zochten, besloten we de microgids te nemen. Als "dank"voor de vele mooie detectives ook toen al. En ook dat denken aan niet-voetballiefhebbers waardeer ik. Alleen iemand, die niet van voetbal en detectives houdt ,heeft een saaie maand op tv.

3 opmerkingen: