Volgers

Volgers

woensdag 13 juni 2018

kaartje

Het is al een jaar geleden, dat de massage-mevrouw verhuisde. Ik had gezocht, naar iemand in het dorp. Want op de fiets weg en dan helemaal loom nog terug, dat zag ik niet zitten.
Zo langzamerhand overwoog ik toch de fysiotherapeut. Die masseert ook. Maar voor mijn gevoel is dat meer medisch en heeft minder de verwen-factor.
Toen zag ik vorige week bij de kapper een kaartje liggen, van iemand uit het dorp met intuitieve massage. Het sprak me meteen aan. Ik belde maandag en gisteren kon ik komen.
Het was goed. Een aardige mevrouw en een fijne massage met subtiel geurende olie. Ik was op een bepaald moment bijna weg van de wereld. Terugfietsend moest ik me bewust focussen op het verkeer.
Er stond een kop bouillon klaar met courgettekoekjes. De rest van de avond had ik alleen maar slaap en ben vroeg het bed ingedoken. Voor herhaling vatbaar, die massage

3 opmerkingen: