Volgers

Volgers

dinsdag 25 september 2018

Huis en tuin

Terwijl mijn man en zijn broer in Frankrijk bivakkeren, kwam mijn schoonzus een dagje naar Zeeland. Lekker bijkletsen, zonder de mannen er bij. Dan heb je meer tijd voor elkaar. Ze ging al weer vroeg weg. Gelukkig maar, want een uur later was het treinverkeer hier voor uren gestremd.
Een paar keer per dag hoor ik een zacht gepiep. Nu het kouder is, staat de buitendeur niet open. Het buurhondje wil dan naar binnen voor een kluifje en een knuffel. Ze zoekt elke keer de hele keuken en kamer af, waar de rest is.



Vanochtend fietste ik met koud, helder weer naar Middelburg. Gewoon jammer, dat ik geen fototoestel bij me had. De herfstkleuren en  de helder blauwe lucht weerkaatst in het water, het was prachtig.
Ik was op zoek naar een nieuw paar schoenen. In de eccoshop zag ik meteen, wat ik wilde hebben. Ze zaten goed  en in no time was ik weer buiten. De andere boodschappen komen nog wel. Want anders liep ik steeds met een doos in mijn handen. Foute volgorde gekozen.

2 opmerkingen:

  1. Ahh wat een Lievertje en zo leuk dat ze wat lekkers komt halen .Ik denk dat ik ook eens Ecco schoenen zal proberen want ik hoor er veel goede meningen over .

    BeantwoordenVerwijderen