Volgers

Volgers

donderdag 20 september 2018

slaap

Het was weer een heerlijke massage gisteren. De mevrouw doet ook deels reiki.Helemaal ontspannen kwam ik thuis. Nog de vage geur van de massageolie op mijn lijf. Die laat ik dan zitten tot de volgende ochtend.
Een beetje loom kwam ik de middag door. Wat buiten zitten, veel drinken en fruit eten en een luchtige avondmaaltijd.
Zo tegen acht uur zat ik met een kopje thee en een klein lampje aan te schemeren. Om vervolgens vijf kwartier later wakker te schrikken. Thee koud en helemaal slaperig. Ik ben maar naar bed gegaan. Want tegen die ontspanning en slaap was geen kruid gewassen.







6 opmerkingen:

  1. Massage zet veel aan het werk, dus rust om te resetten. Lekker, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dat klinkt echt heerlijk Izerina ,maar slaap je dan ook de hele nacht door vraag ik me af ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vannacht wel. Ik was rond 6.00 klaar wakker en uitgerust.

      Verwijderen
  3. Fijn dat je zo ontspannen was. En je hebt heerlijk geslapen!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt met recht als een ontspannende massage.

    BeantwoordenVerwijderen