Volgers

Volgers

dinsdag 16 oktober 2018

boterham ruilen

Een buurvrouw volgt al weken een lifestyle programma van dr. Hofstra.  Zeer gedisciplineerd. De kilo's vliegen er af en ze staalt van energie. Tegenwoordig mag ze ook een snee zuurdesembrood eten.
Nu had mijn man bij een dorpsbakker nieuw eco-zuurdesembrood ontdekt. Hij vindt het heerlijk. Met een broodje in de tas kwam ik bij de buurvrouw "Weet je dat …." Nee ze wist het niet en wilde graag een snee proberen. Zelf wandelde ze naar Middelburg voor lekker brood. Van haar kreeg ik een snee van haar donkere desembrood.
Ik ben benieuwd, wat zij van het dorpsbrood vindt. De conclusie van mijn man was "Lekker, maar geen omrijd-broodje" Zo leer je weer van elkaar en komen we elkaar misschien hier bij de bakker tegen.



2 opmerkingen:

  1. Inderdaad leuk om deze manier van elkaar te leren! Ik houd daar ook altijd van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n buurvrouw waar je broodjes mee uit kunt wisselen om uit te proberen

    BeantwoordenVerwijderen