Volgers

Volgers

woensdag 17 oktober 2018

oost,west,thuis lekkerder



Vanwege komend bezoek besloot ik gisteren iets te bakken. Ik had mijn kasten al eens goed nagekeken. Er stond nog een restje kokosbloesemsuiker en een half pakje boter moest ook op. Ik besloot die twee in een boterkoek te verwerken. Het resultaat is heerlijk. Een karamel boterkoek.
Vanochtend fietste ik langs het water met mooie herfstige oevers naar Middelburg. Boeken ruilen,kringloop snuffelen en naar de natuurvoedingswinkel. Want ik heb zo'n trek in fris groenvoer. Maar helaas, er waren alleen peperdure kroppen sla. Geen postelein, rucola of veldsla. Er hangt voor vanmiddag nog wel een tomaat aan de plant met een minibeetje groenvoer uit de bakken.
Toen wilde ik gewoontegetrouw ergens thee gaan drinken met een brownie. Ineens dacht ik aan mijn eigen baksel. En besloot gewoon naar huis te gaan. Voor een heerlijke kop thee en de allerlekkerste boterkoek.

5 opmerkingen: