Volgers

Volgers

zondag 14 oktober 2018

wonderlijk gesprekje





Met het eerste licht aan de hemel fietste ik door het verder nog donkere en stille dorp. Aan de overkant liep een mevrouw. Ze stak de straat over en zei "Nog iemand onderweg op zo'n vroege zondagochtend".
Ik was even in de war. Kende ik haar? Woonde ze in de buurt of was het die mevrouw van de yoga?Denkend aan de laatste aflevering van "dokters van morgen" was ik bang vergeetachtig te worden.
Toen kwam Merle achter een auto vandaan. De mevrouw was heel bang voor honden. Dus Merle moest zitten naast de fiets. We praatten nog even verder en de mevrouw liep door naar het station.
Gelukkig, ik wist nu zeker, dat ik haar niet kende. Want niemand uit mijn omgeving is zo bang voor de hond.Waarschijnlijk had ze het prettig gevonden even een menselijk wezen te zien. Al had die mens een grote hond bij zich.

3 opmerkingen:

  1. Ja, er zijn mensen voor wie zo'n toevallige ontmoeting misschien het enige contact is op een dag. Ik probeer daarom ook altijd mensen even te begroeten en aan te kijken. Wie weet wat er uit voort vloeit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal

    Voor degenen die failliet zijn, Interdit Bancaire, of die projecten en anderen hebben, maak je geen zorgen, want de kredietfinanciering van onze instelling kan helpen met de lening.

    E-mail: info@creditfinance-bank.com
    Rolandgadner@outlook.de
    WhatsApp-nummer: +33784505888
    Website: https://creditfinance-bank.com

    BeantwoordenVerwijderen