Volgers

Volgers

zaterdag 24 november 2018

Black Friday tegenvaller





Op warme winterdagen draag ik graag een dun lamswollen truitje. Maar ze beginnen te slijten, ze zijn meer dan 10 jaar oud. Zorgvuldig heb ik al gaatjes gerepareerd. Het wordt tijd voor een stel nieuwe truien.
Dat is  een probleem. Jaren geleden verkocht elke grote kledingzaak wel iets van wol voor een schappelijke prijs. Maar nu is het katoen of synthetisch. Ik had al een exemplaar in een kringloopwinkel gevonden.
Gisteren ging ik naar de stad. Ik besloot toch nog eens bij C&A te kijken. Ja, daar lagen zomaar wollen herentruien. Precies, wat ik zocht. Wel wat dunner van kwaliteit dan mijn oude voorraad.
Ik had het bord "Black Friday korting" gezien, maar niet goed gelezen. Wat blijkt, dat was alleen maar voor de dameskleding. Zijn heren niet op te jutten, om iets extra's te kopen?
Zonder korting was ik toch al blij. Eindelijk iets nieuws gewonden. En ik blijf kijken bij kringloopwinkels, om bij verdere slijtage al iets in de kast te hebben.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat zijn rare dingen alleen voor dames korting. Maar fijn dat je wel truien hebt gevonden

      Verwijderen
  2. Gekke actie, dat Black Friday. Maar fijn dat je iets gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreemd dat het alleen voor vrouwen is...
    Ik had niets nodig op deze vrijdag:)

    Groet.

    BeantwoordenVerwijderen