Volgers

Volgers

zondag 8 november 2020

knallen

Eind september begon het geknal al. Dat viel tegen. Ik had gedacht,dat het moeilijker zou zijn via België vuurwerk te kopen. Helaas. Vooral in het weekend is het raak. Gelukkig niet hier vlak in de buurt. Maar hard genoeg om Merle met staart tussen de poten achter de stoel te laten verdwijnen..... De laatste dagen was het gewoon rustig. Ik hoorde niets meer.Ik hoopte,dat de groep herrieschoppers gepakt zou zijn.Ook afgelopen avond en nacht hoorde ik niets. Dat moet dus een diepe slaap zijn geweest. Merle kan niet vertellen,wat ze hoorde........ Want vanochtend liep ik aan de dijk tussen de restanten vuurwerk. Er waren zeker vier doosjes afgestoken. Dat is een plek,waar een stel jongeren niet snel in de gaten lopen. Ik zal vanavond eens goed luisteren,ook naar de richting van de knallen. .......Op de terugweg heb ik mijn dagelijkse portie zwerfvuil weer opgeruimd. Deze keer de restanten vuurwerk.

10 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk, Izerina! Ik heb (afkloppen) hier nog niets gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier is het al een tijd steeds raak en ik schrik me vaak rot van die knallen .Wat zou het een zege zijn als dat eens op zou houden .Onze poes Mikki is ook zo ontzettend bang voor dat geknal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook al knallen te horen. Siervuurwerk mag blijven, maar die knallen zijn minder fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook. Gisteren een enorme knal, vlakbij. Ik zie ook al heel veel kerstbomen en verlichting. Terwijl het nog niet eens half november is. En het buiten wel voorjaar lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ook hier in het park en ook verderop onder de brug waar de trein over rijdt af en toe enorme knallen. Tja wat doe je eraan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer toch dat het nog steeds te koop is. Hier België heb ik nog nooit overlast gehad van vuurwerk. Bij de jaarwisseling een kwartiertje lawaai en dan is het weer voorbij voor een jaar. Ik vind het zo erg voor alle dieren die angstig zijn bij al dat kabaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja België is bekend bij hondenbezitters om zijn rust. Ik ken er een aantal,die elk jaar een huisje huren bij jullie tijdens de jaarwisseling. Helaas dit jaar gaat dat niet

      Verwijderen
  7. Goed van je dat je het toch opruimde!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat erg dat er nu toch alweer vuurwerk wordt afgestoken. Bizar ook eigenlijk. Vervelend voor jullie en de hond zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WIJ BIEDEN DRINGENDE LENINGEN VAN € 15000 TOT $ 72000 ELKE BEDRAG NAAR KEUZE EN 2-4
    UREN SERVICE SUCCESVOLLE TRANSACTIE MET 2% RENTE VOOR ZAKEN
    EN PRIVÉ
    DOELEINDEN WORDEN NU VAN TOEPASSING MET EEN E-MAILBERICHT OP:
    philipmorganloanservice00@gmail.com

    VULLEN EN RETOURNEREN

    Naam:
    Leenbedrag :
    Looptijd:
    Geslacht:
    Land:
    Doel:
    Mobiele nummer:

    UW ANTWOORD IS ONMIDDELLIJK NODIG

    BeantwoordenVerwijderen