Volgers

Volgers

woensdag 12 oktober 2022

muts en pet

Dit zijn van die wonderlijke herfstdagen. In de ochtend koud. Als ik ga lopen,doe ik een muts op. In de loop van de dag wordt het warmer. Tot rond het middaguur het lekker genoeg is om in de zon te zitten. Zonnepetje op,als bescherming van de grijze massa. Ook in huis is het wisselend van temperatuur. In de ochtend doe ik een half uurtje het elektrische kacheltje aan om op te warmen. Daarna is de zon de warmtebron. Om in de avond weer wat warmte te vangen van de oven. Bij het slapen duik ik behaaglijk onder het winterdekbed.

3 opmerkingen:

  1. Staat je goed! Ik doe ook 's morgens even een electrisch kacheltje aan om de kou uit de flat te verdrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad best wisselend op een dag. Hoewel er nu weer een paar relatief warme dagen aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die elektrische kacheltjes. Wij gebruiken hem ook en ook nog een olie radiator. Ideaal dat ding.

    BeantwoordenVerwijderen