Volgers

Volgers

vrijdag 20 september 2024

krimpflatie

In het nieuws las ik weer een stukje over stiekeme prijsverhogingen,door kleinere verpakkingen.Zou de gemeente daar ook aan doen? Toen ik 3 jaar geleden meldde,dat ik geen hond meer had,ging dat makkelijk. Een eenvoudig formulier,dierenartsverklaring toevoegen. Plus de verzekering,dat het resterende bedrag hondenbelasting van dat jaar op mijn rekening zou worden overgemaakt........ Nu meldde ik deze week het hondje van mijn vriendin af. Bij de Sabewa,de instantie voor gemeentelijke belastingen. Een ingewikkeld formulier,het leek in inkomstenbelasting wel! Maar nergens een belofte om het resterende bedrag hondenbelasting terug te storten. Ook geen bevestiging van ontvangs,zoals bij de inkomstenbelasting. Volgende week maar eens bellen,of mijn formulier wel aangekomen is. Wat maakt men simpele zaken ingewikkeld en misschien nog wel duurder ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten