Volgers

Volgers

zondag 2 april 2017

tuin tijd

Het was echt tuin-tijd vanmiddag. Eerst had ik vrienden gebeld, of ze zin hadden in een kop thee. De rolstoel is moeilijk het huis in te rijden, maar de tuin is een makkie. We hadden net een kop thee op, of de telefoon ging. Een andere gezamelijke vriendin 'Zit je in de tuin? "Ook zij kwam langs voor koffie ,zon en wijn.
Terwijl het eerste bezoek vertrok, kwam de buurvrouw thuis van een foto-wandeling.  Nog eentje ,die wel zin in koffie en wijn had.Ik gaf haar eerst een stevige bodem te eten. Want een tijd sjouwen door de duinen maakte hongerig.
Zodoende had ik helemaal onverwacht een tuin vol mensen. Ontzettend gezellig, juist omdat het spontaan was.
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Fijn dat spontane. Ik was vanmiddag blij dat ik eindelijk kon lezen. Gewoon lezen en uitrusten. Te druk gehad de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen