Volgers

Volgers

vrijdag 28 juli 2017

lekkers

Wat heb ik een overvloed aan fruit en groente in huis. Zekers, als ik van alle kanten iets krijg. De ene buurvrouw gaf een courgette. De andere een zak vol pruimen. Nummer drie had gelukkig een recept van pruimentaart.
 
 
De pruimen-buuf kwam koffiedrinken en taart proeven. Die van het recept bracht ik twee stukjes. Want het wordt teveel voor mij. Mijn man is tijdelijk op het Atkins dieet en eet vrijwel geen koolhydraten.
 
 
Iedere ochtend braad ik een pannetje kip of vleessnacks voor de dieet-eter. De buur-perro ruikt dat en komt meteen bedelen. Ik laat me snel verleiden door dat lieve koppie
 
 
Een stuk courgette verdween in een soepje. Ook dan blijft het buurhondje trouw aan mijn voeten liggen. Merle heeft geleerd, wat "op"betekent. Voor een Spaanse straat-pup is dat moeilijker, denk ik.
Straks komt de krat met levensmiddelen voor de nieuwe week. Wat hebben we het toch goed.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten