Volgers

Volgers

maandag 3 juli 2017

spijt

 
 
Vrijdagmiddag stond er op een vreemde plaats op de kade een meisjesfiets geparkeerd. Ik kreeg het gevoel, dat die fiets gestolen was, of dat er bij het zwemmen een meisje gepest was. Maar ik durfde de fiets nog niet veilig weg te zetten. Er kon ook iemand met de trein mee zijn.
Zaterdagmiddag stond de fiets er nog "Veilig wegzetten op de terugweg" nam ik me voor. Maar op weg naar huis liep ik met een aantal mensen en hun honden op. En vergat de fiets.
Daar heb ik nu spijt van. Gisterenmiddag lag het fietsje in het kanaal. Gewoon "leuk doen" en een fiets in het water gooien. Dat gebeurt wel eens meer.
Denkend aan een kind, dat haar fiets kwijt is, heb ik nog één ding geprobeerd. In een advertentie op een Zeeuwse verkoopsite bij de rubriek fietsen het verhaal gemeld. Heel misschien wordt het gelezen, door iemand die het meisje kent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten