Volgers

Volgers

vrijdag 4 mei 2018

klussen

Wat werd er gewerkt gisteren. Het schuurdakje lekte aan het begin van de winter. Een bouwzeil beschermde het dak, tot het een keer mooi weer was. Gisteren legde mijn man er golfplaten op. Nu maar hopen, dat het jaren lang droog blijft daarbinnen.
Gelukkig bood de buurvrouw aan om de pannen weg te leggen. Daar moet ik nog een advertentie voor maken "gratis op te halen"(en zelf te sjouwen).
Toevallig had ik ook afgesproken met de mevrouw, die de tuin zou doen. Het duurde even voor ze kwam. Maar wat heeft ze een werk verricht. Ze zat heerlijk in het zonnetje onkruid te trekken. Maaide, maakte de tegels grasvrij en komt nog een keer terug voor de struiken. Plus nog allerlei adviezen.
Ik moet dan even slikken bij het besef, dat ik zelf nu niet kan sjouwen en werken. Maar zorgen voor het eten en drinken en de hond uitlaten was mijn portie. Met voldoening zit ik nu door de ramen naar buiten te kijken.

2 opmerkingen:

  1. En het weekend lekker buiten zitten en genieten hoe alles opgeknapt is .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dingen uit handen geven, vooral dingen die je graag deed, is lastig, maar ook opluchtend. Je kunt nog steeds aardig wat en het leven hoeft er niet slechter door te worden.

    BeantwoordenVerwijderen