Volgers

Volgers

donderdag 13 februari 2020

geen boeken



Het uitleenpunt van de bibliotheek is hier in het dorp in een verzorgingshuis. Maar daar heerst het norovirus. Gelukkig las mijn man ergens ,dat er ook geen boeken uitgeleend werden. Ik was er al bang voor. Het hele huis zit "op slot". Die sluiting werd ook vermeld op de site van de bibliotheek. Daar kan ik kijken, wanneer die blokkade weer opgeheven is. Een hondenkennis had voor niets voor de deur gestaan.
Maar wel vreemd. Geen nieuwe boeken op woensdag. Gelukkig heb ik nog één boek van vorige week. In de kast staan wat herlezers. En als ik helemaal zonder zit, heeft een buurvrouw een zolder vol detectives. Of is de wind geminderd en is het droog weer, zodat ik naar Middelburg kan gaan.
Al is mijn dealer dan dicht, van mijn lees-drug heb ik nog voldoende.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar. De gedachte dat je niks meer te lezen hebt is een heel akelige

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef..niets te lezen hebben is zeker akelig. Ken je de luisterbieb app? Daarmee kan je als lid van de bibliotheek luisteren naar veel boeken en soms nog ingesproken door de auteur zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat balen zeg. Maar een begrijpelijke overmacht. Toch maakt het bewust van hoe kwetsbaar een bibliotheek kan zijn, en hoeveel de locatie er toe kan doen....

    BeantwoordenVerwijderen