Volgers

Volgers

zaterdag 17 april 2021

ouderwets snuffelen.

Toevallig zag ik vorige week,dat er elke zaterdag snuffelmarkt is in een loods net buiten het dorp.Op afspraak snuffelen.We zijn net terug. Wat is het leuk om weer eens ouderwets rond te neuzen. En nu natuurlijk lekker rustig.........Ik vond een paar dingen,die ik nodig had. Het afdruiprek begon ineens te verbrokkelen. Precies dezelfde maat stond daar. De pannenlappen werden oud,er lagen nieuwen, net als een theezeefje. Op het laatst vond ik nog een emmer..........Ooit kocht ik allerlei emmers,bloempotten en afwasteiltjes voor kruiden en bladgroenten in de tuin. Maar die kringloopwinkel sloot. Nu beginnen mijn tuinspullen oud te worden en kapot te gaan. Fijn,dat ik weer een nieuw adresje heb......... Op de terugweg zag ik ineens nog een bord "kringloopwinkel". Die locatie was onbekend. Straks ga ik googelen naar hun telefoonnummer. Weer een uitje net als vroeger.

9 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat dit weer kan. Lijkt me ook leuk om snel weer eens te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk. Afgelopen week moest ik in andere stand zijn en heb ik daar een afspraak gemaakt, was er al eerder geweest. Niet veel gevonden maar wel mooie dingen.
    Bij mijn eigen kringloop maak ik elke week een afspraak, gisteren niks gevonden. Het gekke is dat je wel dee neiging hebt toch iets te kopen omdat het op afspraak is terwijl het vroeger wel vaker voorkwam dat ik niks vond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij een kringloopwinkel heb ik dat gevoel niet. Wel bij een afspraak voor b.v schoenen of kleding. Vreemd eigenlijk

      Verwijderen
  3. Ja, heerlijk rondsnuffelen. Daar hou ik ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja zo leuk. Vroeger ging ik altijd naar een enorm grote kringloop hal in Cuijck. Zo leuk. Tegenwoordig komt daar niets meer van. Vroeger dacht ik ook altijd dat ik wat nodig had. Ook lijkt het wel dat het idee verdwijnt. Nou ja 🤔😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, snuffelen in een kringloop en dan ook nog vinden wat je net nodig had. Echt nodig bedoel ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsof die dingen voor/op je lagen te wachten. Heerlijk uitje op die manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O heerlijk, snuffelen op dit soort plekken, ik mis het ook. Ik ga meteen kijken of het hier op afspraak weer kan.

    BeantwoordenVerwijderen