Volgers

Volgers

vrijdag 23 december 2022

Beetje anders.

Het is een hardnekkig virus,dat hier rondhing. Ik had al bedacht,om ev heel simpel uit voorraad te eten met de kerstdagen. Maar mijn man kocht bij de kaaskraam toch een stuk "kerst-kaas". Heerlijk,want die mevrouw is er pas weer in het nieuwe jaar. Gisteren stapte ik op de fiets voor een paar laatste boodschappen.Het leek wel een bergrit. Maar erg veel trek hebben we nog niet. Het wordt kaarsjes en kerstboom aan. Heerlijk mijmeren. Een mooi boek of interview van internet.En regen of niet,elke dag een klein blokje om voor de buitenlucht en de onderrug. Gezellig,maar een beetje anders.

6 opmerkingen:

  1. Fijne dagen gewenst, Izerina en ook voor je man. Zo te lezen gaat dat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap, Izerina, en niet te moeilijk doen met de feestdagen, dat klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal goed toch? Zou voor mij ook prima zijn.. Gister was ik een dagje ziek vn de darmen. Veel slapen en nu weer fit de kerst tegemoet. Ik geniet van alles wat er is en ook van alles wat er niet is 😆 Fijne dagen Izerina samen met je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen Izerina, lekker saampjes bij kerstboom en kaa(r)s. En beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je wel weer naar buiten kunt Izerina, maar ik snap heel goed dat de energie nog niet weer op peil is.

    BeantwoordenVerwijderen