Volgers

Volgers

vrijdag 14 juli 2023

dromen

Vannacht had ik een wonderlijke droom. De verhuisde buurvrouw was even op bezoek. Ze had haar hondjes meegenomen. Die Spaanse schlemiel wilde niets van me weten,maar drong aan om naar haar oude huis te gaan.Daar was de vorige buurman wat aan het opruimen. Ik ging hem gedag zeggen. Hij(een enorme junkfood-eter) vertelde,dat hij op de gezonde toer ging. Maakte zelf kefir en bakte brood. Ik kon kefirkorrels krijgen......Toen ik de droom aan mijn man vertelde, was zijn reactie "jij ook al?".Hij had zelf gedroomd,dat hij zijn garage binnenstapte en daar zat een overleden vriend op een stoel. Niet meer verlamd,gewoon gezond. Ze hadden gezellig zitten praten.Mijn man verontschuldigde zich nog,dat hij zo weinig op bezoek geweest was. Maar ja,iemand die slecht praat kan niet communiceren met iemand die slecht hoort. Ik kon die vriend nog wel verstaan en begrijpen. Zo hadden we een drukke nacht.

4 opmerkingen: