Volgers

Volgers

zondag 23 juli 2023

mini-gastheer.

Mijn broer had oude foto's gedigitaliseerd. Het viel op hoe vaak ik er op stond in de jaren,dat ze in Frankrijk woonden. Ik herinner me nog goed de eerste keer,dat ik bij hen kwam.Mijn neefje(5 jr) had die eerste maanden nog geen vriendjes. Hij was zó blij,dat ik kwam en gedroeg zich als een mini-gastheer. "Zit je stoel lekker Iza?. Zal ik je tas meteen naar de logeerkamer brengen? Wil je een kopje thee? Ik heb mamma gevraagd een lekkere boterkoek te bakken."Ik heb me zelden zo welkom gevoeld........ Elke ochtend kwam er een koppie om de deur kijken,of ik al wakker was. Dan bij mij in bed en verhaaltjes vertellen.We hebben gevoetbald,gezelschapsspelletjes gedaan,geknutseld en zijn met allen naar het zwembad en de kermis geweest.Het was een leuke week en ik had me weer helemaal kind gevoeld.

6 opmerkingen: