Volgers

Volgers

donderdag 22 juli 2021

Helaas

Zo'n 40 jaar geleden kreeg ik een doosje losse earlgrey thee cadeau. Dat smaakte toch goed. Het werd één van mijn favoriete theetjes.Ik probeerde diverse merken en vond die van piramide het lekkerst. Altijd,als ik het theedoosje openmaak ruik ik eerst even.Als iets me echt goed smaakt,kan ik dat jaren lang dagelijks drinken of eten. Misschien saai,maar het is zo lekker. Ik nam het zelfs mee op vakantie.........Maar helaas,ik merkte het al. Bij de internetboer was die thee verdwenen. Een andere online-shop had er nog een paar. Maar zwarte earlgrey en dan los is weg uit het assortiment van piramide . Echt jammer. Als mijn laatste zakje op is,ga ik andere merken proberen. Te beginnen met Simnon Levelt. Daarna van een bio-thee shop.Ik ga er van uit,dat ik na even wennen toch weer vol genoegen aan de inhoud van het theedoosje ruik.

7 opmerkingen:

  1. Bij Biothee kan proefzakjes thee kopen. Dan hoef je niet gelijk een pak van 100 gram te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met uitproberen. Ik ben ook zo'n gewoontedier. Bij mij is het brandnetelthee, al tientallen jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Earl grey verschilt soms echt behoorlijk. Succes met je testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd jammer inderdaad als ze stoppen met een gepaald merk. Ik drink al 20 jaar kersenthee van Pickwick en hoop maar dat het blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ook op zoek. Zag laatst op tv dat ze in al die theezakjes suiker verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Sjokadoo, Langstraat 38a in Arnemuiden hebben ze heel veel soorten losse thee. Misschien kun je daar je favoriete thee vinden?

    BeantwoordenVerwijderen