Volgers

Volgers

maandag 6 februari 2023

afvinken

Half december kreeg ik griep. De ergste verschijnselen verdwenen,maar ik hield last van druk op de borst,ademnood ,keelschrapen,wat snotteren en vermoeidheid. Heel langzaam leek het beter te gaan. Ik wandelde weer een eindje. Kon zelf met windkracht 4 naar de super fietsen.Maar gisteren was er vrouwencirkel. Ik merkte,dat druk praten ook te weinig lucht gaf. En op weg naar huis ging het zo moeilijk,dat ik blij was de voordeur te zien........ Dus belde ik de huisarts vanochtend. Een aardige vrouw ,invoelend en goede vragen. Ze keek naar de longen en dat kon afgevinkt worden. Dus bleef het hart over. Over 10 dg kan ik bij de cardioloog terecht. Ik ben benieuwd,wat er uit die onderzoeken komt. De dokter drukte me op het hart"als je die...en die klachten krijgt,meteen 112 bellen".Ik hoop,dat haar raad niet nodig is.

5 opmerkingen:

  1. ik hoop het ook dat dat niet nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim voor je, hopelijk gewoon nog last van de laatste beetjes van de griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de dokter meteen tijd voor je had en dat ze het serieus neemt Izerina. Ik hoop ook dat haar raad niet nodig zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop ook voor je dat het de laatste loodjes van de griep zijn. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen