Volgers

Volgers

vrijdag 22 september 2023

druk bezig

Soms heb ik gewoon een halve dagtaak om redelijk fit te blijven. Op dit moment hebben zowel mijn man als ik last van triggerpoints in de schouder(trapezius). Dat is steeds even een kleine oefening doen. In de ochtend en avond masseer ik zijn schouder en mijn nek met toco-tholin olie. Het helpt voor een paar uur en gelukkig ook om in te slapen. Maar de keuken ruikt wel naar pepermuntjes.De chiropractor legde me dinsdag op de pijnbank en dat geeft iets verlichting. "We hebben toch nog ergens een oud massagekussen"bedacht mijn man. Inderdaad ook in een stoel met dat kussen zitten helpt een beetje. Zo kabbelen we verder. Eerst straks mijn brood kneden en dan pas de olie gebruiken. Want brood met pepermunt,dat hoeft niet.Op youtube zag ik een massage met een tennisbal. Misschien ook eens proberen.

5 opmerkingen:

  1. Pijn is vermoeiend en ik heb vooral last van de artrose in de onderrug, moet zitten voortdurend wisselen met wat lopen.
    Sinds kort ben ik heel tevreden over Voltaren crème, okee, niet zo natuurlijk als de olie, wat ik ook af en toe gebruik, maar toch wel wat effectiever in pijnstilling.
    Geen reclame hoor, maar een tip, omdat ik er zelf zo tevreden over ben.
    Groet Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Au, au, au. Je wilt het niet, maar het gebeurt gewoon. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me naar Izerina, steeds pijn voelen. Fijn dat je wel hulpmiddelen en mensen om je heen hebt die helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het snel verbetert, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh lastig zoiets, hopelijk knappen jullie snel op

    BeantwoordenVerwijderen