Volgers

Volgers

donderdag 12 januari 2017

kleine beetjes

Juist de sluiers wolken voor de volle maan maakten een apart blauwe kleur aan de hemel. Het was lekker licht daardoor op straat. Ik houd van volle maan en het licht daarvan.
Bij de weerswaarschuwing op een site over de verwachte storm en springvloed komt altijd even de gedachte aan de watersnood omhoog. Hoewel er in den Briel geen gevaar was, hebben de radioberichten, gesprekken en het wachtlopen op de dam diepe indruk gemaakt op het 6-jarige meisje, dat ik toen was. Ik herinner me nog tekeningen ,die ik maakte. Mensen op daken van huizen. Een helikopter, die pakketten liet vallen. Dieren in het water. Alle nieuwsfeitjes werden zo verwerkt.
Straks heb ik een afspraak met de tandarts. De homeopaat adviseerde eens na te denken over het vervangen van oude grote amalgaanvullingen. Ik doe het . En hoop, dat het misschien wat meer energie geeft. Alle beetjes kunnen helpen.
 
 

1 opmerking: