Volgers

Volgers

dinsdag 10 januari 2017

vrije dag.

Mijn zus zou vandaag komen. Helaas ze belde af. Intussen stond de soep al te trekken op de kachel. Maar die smaakt me morgen ook wel. Ik was nog niet een bolus gaan kopen.
Zo had ik ineens een "dag vrij". Er stond een wasmachine vol vuile kleren. De kapper had tijd om mijn haar te knippen. De voor morgen geplande boodschappen deed ik nu. Omdat ik op een pakje wachtte, liet mijn man vanmiddag de hond uit. In die tijd probeerde ik een nieuw recept met een koek met havermout. Helaas, de smaak is goed, maar de substantie wat sponzig. Dit maak ik niet meer.
Straks wacht de Happinez,die ik gisteren van een vriendin kreeg.
Een apart gevoel, die zo anders ingevulde dag.
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. En zo zie je dat een zogenaamde vrije dag toch weer een heel werkzame wordt. TOOS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n dag! Maar zeg, woon jij in Zeeland dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n anders ingevulde dag. Ik vind dat altijd aanvoelen als een kadootje.
    Gezellig nog een Zeelandbewoner, schept toch een band
    Fijne dag
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen