Volgers

Volgers

woensdag 3 mei 2017

wat jammer

 
 
Ruim 10 jaar geleden kwam er om de hoek een mevrouw wonen, die masseerde. Ik werd een regelmatige klant. Wat een heerlijke ontspanning. En vaak ook weer een oppepper voor de gezondheid.
Helaas, die mevrouw verhuisde. Ik probeerde nog andere adresjes. Maar dat was een eind fietsen. Toen opende een andere mevrouw in het dorp een salon. Geweldig, zij had ook gouden handen. Vijf jaar lang nam ik zo af en toe een massage. Steeds meer ook uit gezondheidsoogpunt.
Toen kwam gisterenmiddag de boodschap "Ik stop er mee". Ook zij gaat verhuizen. Een hele fijne situatie voor haar. Maar mijn gevoel was "wat jammer". Nog één keer probeer ik een afspraak te maken voor de zomer.
Leven is verandering, ik weet het. Maar de laatste jaren verdwijnen nog al wat mensen uit het dorp, waar ik gezonde adviezen of behandelingen kreeg. Dus ga ik op zoek naar iemand anders ,die masseert. Het liefst dichtbij. Misschien weet ik wel een adresje.

1 opmerking:

  1. Een goed masseur vinden is niet eenvoudig In de randstad is het eenvoudiger dan in Vlissingen.

    BeantwoordenVerwijderen