Volgers

Volgers

donderdag 25 mei 2017

weg dicht

Mijn man had het plan vandaag naar zijn broer te rijden en een nachtje te blijven. Maar vanochtend was er op de A58 een ongeval met nogal een ravage. De weg was uren lang dicht voor het verkeer en daarna slechts geopend op één rijbaan.
Elk nadeel heb zijn voordeel, aldus Cruijff. Gisteren had mijn man al een deel van het keuken plafond geschilderd. Nu kwam het andere deel aan de beurt. Al eerder hadden we een nieuw vloerkleed in de uitverkoop gevonden. Ook dat ligt inmiddels.
Zo liep ik de ochtend en middagronde met Merle. Maar om een heel andere reden.
Ik hoop, dat het goed gaat met die buschauffeur. Zijn ellende gaf ons een heel andere dag.
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleur dat geel!
    Geniet ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik las het.. vreselijk! Gelukkig pakten jullie het goed op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig die kleur geel. Voor jullie liep het goed af, ik hoop dat de busmensen het ook goed gaat komen.

    BeantwoordenVerwijderen