Volgers

Volgers

zaterdag 2 december 2017

vroege Sint



Vanochtend kwam ik beneden en vond daar pakjes in mijn schoen(en).Sint was letterlijk en figuurlijk vroeg.Nu had ik zelf ook nog een pakje voor mijn man. Bedoeld om morgen in zijn schoen te doen. Snel deed ik er een zakje om. Wij zijn toch van het kringloop-inpakken.
Merle moest het doen met een kleine wandeling. Het was mistig. Dan zie ik de gladde plekken op straat niet. Met de voet voel je dat meteen. Als het straks licht is, loop ik nog wel een rondje.
Eenmaal thuis haalde ik mijn man uit bed. Maakte een kopje thee en koffie. Om vervolgens gedichtjes te lezen en pakjes uit te pakken. Het waren favoriete lekkernijen. Ik had ontdekt, dat een winkel hier op bestelling kaasletters maakte. Weer eens iets anders dan een chocoladeletter. Zelf kreeg ik ook een stuk heerlijke Loverendale kaas.
Nu is de rust weergekeerd en ben ik de enige, die nog wakker is.

2 opmerkingen:

  1. Oh, jullie waren wel heel vroeg met de Sint. Bij ons komt die pas vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen