Volgers

Volgers

woensdag 7 maart 2018

dubbel gevoel

In het dorp is een winkel, waar ook wat houdbare bio-producten verkocht worden. Vroeger was ik er een goede klant. Maar sinds de wekelijkse bestelling bij de internet-boer heb ik die houdbare artikelen soms nodig om aan het minimum bedrag te komen. Bovendien was het daar goedkoper.Dus haalde ik minder in het dorp.
Nu is er totale uitverkoop wegens ernstige ziekte. Ik had een dubbel gevoel bij het naar binnen stappen. Ik wil geen "lijkenpikker"zijn, maar best wel iets uit hun voorraad kopen. Door de korting liggen de prijzen gelijk met de boer.
Dus staat er een voorraad tahin in de kast, heb ik voor een jaar afwasmiddel, eet mijn man veel kaas en nam ik voor de buurvrouw paaseitjes mee. Misschien volgende week nog een keertje kijken.


1 opmerking: