Volgers

Volgers

dinsdag 20 maart 2018

lang geleden



Vandaag 50 jaar geleden kwamen mijn man en ik elkaar tegen. Een collega op een andere school had een actie voor een goed doel. Mijn man hielp daar mee als chauffeur. 's Avonds was het napraten met z'n allen. En zo klikte het.
 Wat is dat lang geleden. We deden een beetje feestelijk. Iets lekkers bij de koffie. En natuurlijk herinneringen ophalen. Het doet ook beseffen, hoe oud we nu al zijn.
Vanmiddag was er controle van mijn geopereerde oog. Een enkele ontstekingscel maakt, dat ik door moet gaan met druppelen. Gewoon doen voor het goede doel.
Morgen is het tweede oog aan de beurt. Hopelijk kan ik vrijdag weer wat lezen. Er liggen nog tijdschriften te wachten. Maar ik moet nog zes weken wachten op een oogmeting voor een nieuwe bril. Zeg maar twee maanden en dan zie ik alles(ook tv) weer scherp. Wat zal dat fijn zijn.

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, een enorm lange relatie !
    En succes met je andere oog, wat zal dat fijn zijn als je weer scherp beeld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd zo lang al bij elkaar. Zie je tegenwoordig niet meer zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze mooie dag, bijna bijzonder in deze tijd.
    Ik hoop echt voor je dat je vanaf het weekend mee kan zien. Sterkte vrijdag
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd. Wat een tijd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En die bolussen... Ik zit bijna te kwijlen zo'n zin heb ik daar in

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en dat mag gevierd worden met wat lekkers ,ook wij hier kennen elkaar al 50 jaar .Succes met de tweede operatie ,komt goed !
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!
    Wat je ogen betreft: als je er middenin zit, dan duurt het lang! Ik probeerde indertijd ook nog te werken en dat viel niet mee.
    Uiteindelijk is het helemaal goedgekomen en ben ik heel blij met de staaroperaties, ik kan het iedereen aanraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd; wat een mooi aantal jaren.
    Er zijn ook luisterboeken; misschien is dat wat voor je. Ook via de bibliotheek of online.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd met nu 50 jaar en 2 dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOE IK VEROVERDE MET DE HULP VAN DE KRUIDEN!
    Ik had nooit gedacht dat het een mirakel zou zijn op internet totdat ik Contact met de grootste Olokun-godin binnenging, ik deed het uiteindelijk met de hulp van haar spirituele kracht die werd aanbevolen door een dame in het centrum van de baby, die haar eerder hielp, ik nooit geloofde dat het echt was totdat ik het nu bevestig omdat ik het heb Ik heb zoveel dingen geprobeerd om ervoor te zorgen dat ik meteen zwanger ben, maar geen geluk neem contact met hem op. Hij deed enkele geestelijke gebeden en stuurde me een kruidengeneesmiddel Ik nam, ik werd drie weken later zwanger en nu moet ik een zoon laten zien. Heel erg bedankt priester en ik beveel de grootste olokun-godin aan voor iedereen daar buiten, zij is bereid om een ​​kind van haarzelf daarbuiten te hebben. Contact voor hulp is ook echt en krachtig, ik heb het bevestigd, neem contact met hem op als je geconfronteerd wordt met een dodelijke ziekte in de e-mail: drokokospellhome@yahoo.com


    1.GONORRHEA
    2. HIV / AIDS
    3. LAGE SPERM COUNT
    4. MENOPAUSE ZIEKTE
    5. EPILEPSIE
    6. ASEPSIS
    7. KANKER
    8. ANXIETE DEPRESSIE
    9. ZWANGERSCHAP PROBLEEM
    10.BARENESS / INFERTILIT
    11. CIRRHOSE
    12.TUBERCULOSIS
    13. DARIALEHEIDSZIEKTEN
    14.ALZHEIMERS
    15. CHRONISCHE OBSTRUCTIEVE PULMONEN
    16.HERPES
    17.ARTHRITIS
    18.ALS
    19.DIABETES
    20. GEWICHTSVERLIES
    21. FINANCIËLE SPELL
    22.BUSINESS SPELL
    23.LOTTERIJ SPELL
    24. PROMOTIE-SPEL
    25.SPIRITUELE REINIGING
    26FYSISCH .REKENEN
    27.LOVE SPELL (EX-BACK)
    Heeft u problemen in uw huwelijksleven?
    Wil je academisch gezien eervol goed zijn? of je wilt je Ex-geliefde terug Contact via: drokokospellhome@yahoo.com, ga naar https://drokokospellhome.webs.com en deel je eigen goede getuigenis

    BeantwoordenVerwijderen