Volgers

Volgers

dinsdag 6 maart 2018

gedoe

In de PZC werd gewaarschuwd voor phishingmails met eigen e-mailadres. Daar had ik er al een paar van ontvangen. Toen werkte ineens vanochtend mijn mailadres niet meer. Niet verzenden of ontvangen.
Dan is daar gelukkig mijn man met zijn bakken vol geduld. Hij kreeg het gerepareerd. Helaas ben ik wel allerlei opgeslagen mails kwijt, zoals mijn "kookboek". Gewoon opnieuw verzamelen.
Wie ook weer  actief bedonderen, zijn de Engels sprekende Aziaten per telefoon. Al een paar keer werden we lastig gevallen de laatste dagen. Zonet zelfs twee keer in een half uur. Gaat weer de telefoon, pak ik hem op en ben klaar om "f## you" te roepen. Is het mijn zus.
 Ik snap niet, dat die telefoonterroristen steeds maar eenzelfde nummer blijven bellen, als er gelijk opgehangen wordt.
Maar gelukkig ,dat de mail het weer doet. Want met bestellen, afleveren, herinneringen aan afspraken zijn e-mails een gewoon onderdeel van het dagelijks leven geworden.


3 opmerkingen:

  1. Ja het zijn internetstrontvliegen. Ben benieuwd naar je oog, gaat het goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ER zit een klein "trillertje"in de rand van het blikveld. Kan vrijdag bij de oogarts terecht.

      Verwijderen
  2. Vreselijk he dit soort acties.
    Ik ben een keer gehacked en was mijn complete email kwijt. Nooit meer teruggekregen. Kost allemaal zoveel negatieve energie
    Terroristen zijn het maar ze krijgen ze niet te pakken , helaas. Er schijnt meer geld in om te gaan dan in drugs. Brrr

    BeantwoordenVerwijderen