Volgers

Volgers

vrijdag 26 april 2019

energie



Vanochtend fietste ik door de polder naar een kweker. Voor tomaten-en slaplantjes. Het is in hetzelfde dorp waar een oude vriendin woont. Zij heeft een negatief wereldbeeld en moppert alleen maar. Daar kan ik tegen, als ik heel goed in mijn energie zit. Maar nu werd daar een kopje thee drinken te veel.
En wie loop ik bij de kweker tegen het lijf? Vriendin I. Haar eerste opmerking "ik kreeg geen telefoon vanochtend". Mijn reactie "Klopt,ik belde niet, want dit uitje hier is genoeg voor me". Vervolgens werd ik onthaald op alles, wat deze week niet goed ging. Sommige dingen echt vervelend, zoals haar auto, die het niet doet. Maar ook de cassiere en een parkerende andere klant werden bekritiseerd en deden alles verkeerd.
De steekkarretjes om je plantjes te vervoeren hadden voor mij de verkeerde hoogte. Dus voelde ik mijn rug. Ik kapte het gesprek af, om door de zonnige polder naar huis te fietsen. Maar het viel me op, hoe slecht ik tegen dat soort energie kan, als ik zelf pijn heb. Mijden, dat soort mensen op zo'n moment

4 opmerkingen:

  1. Ja dat zijn energievreters en daar moet je een filter op zetten, zonde dat die types zichzelf vooral zo tekort doen beterschap met de pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vlasje zegt het al zulke mensen vreten energie .Heb je het er weleens overgesproken met haar,sommige mensen beseffen het niet eens hoe negatief ze zijn .Beterschap met je rug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms even letterlijk en figuurlijk een stap opzij zetten om weer in je eigen energie te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn Echtgenoot van mijn leven terugkeerde, ik wil de mensen vertellen dat er een echte spell caster online is en is krachtig en oprecht, Zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft geholpen Ik heb onlangs mijn relatie met mijn man herenigd die me dumpte. Toen ik contact opnam met Wiseman, wierp hij een liefdesbetovering voor mij en mijn echtgenoot die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde mij en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals het herenigen van een huwelijk en een relatie, het genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsvertelling, we zijn nu heel blij met ons zelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie te herstellen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkscounseling en we doen het heel goed, in ons liefdesleven. Contact opnemen met deze geweldige man als je problemen hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    BeantwoordenVerwijderen