Volgers

Volgers

zondag 7 april 2019

nu echt



De lekkage van de wasmachine was een leuke 1 aprilgrap van mijn man. Helaas werd het echt vanochtend. Eerst borrelden de gootstenen met een raar geluid bij het afpompen van het water. Toen zag ik langzaam water onder de machine vandaan komen.
Net dit weekend is mijn man met zijn broer op stap. Telefonisch overleg leverde nog wat mogelijkheden tot verhelpen op. Eerst heb ik een tijd gootsteenontstopper in de afvoer laten intrekken. Daarna kwam de buurvrouw helpen met de plopper. Want daar heb ik geen kracht meer voor. Er kwam aardig wat rotzooi naar boven.
Terwijl wij koffie dronken probeerde ik de was in de machine te spoelen en later te centrifugeren. Geen vreemde geluiden of water op de grond. De truien hangen aan de lijn. Maar voor een echte grote was met volle machine wacht ik nog even tot mijn man thuis is.

1 opmerking: