Volgers

Volgers

vrijdag 17 februari 2023

Vraagteken

Gisteren was ik bij het cardio-centrum. Voor een controle/second opinion. De uitslag was hetzelfde,als een week geleden op de SEH. ECG en echo goed. Bloeddruk (op dat moment) heel hoog.De conclusie was een vraagteken "waar komen die klachten vandaan?Toch iets met kransslagaders of ook deels de luchtpijpontsteking". Gezien mijn leeftijd,cholesterolgehalte en de bloedruk volgt er een catheterisatie. Om duidelijkheid te geven. Wat zal ik blij zijn,als er dan een "schoon hart"op de monitor verschijnt.En de bloeddruk? Die was thuis na een kop thee en ontspannen zijn weer normaal."Aan je buitenkant merk je niets. Maar wat ben jij stiekem zenuwachtig"zegt mijn man dan.

9 opmerkingen:

  1. Vreemd toch he , dat er geen oorzaak gevonden wordt. Ik hoop met je mee dat de kransslagaders OK zijn. Maar een verklaring voor je klachten lijkt me ook wel een opluchting. Groetjes, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is zo'n catheterisatie nog ingrijpend Izerina? Of is dat poliklinisch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat valt mee. Ik had het 23 jr geleden(na pericarditis). Nu is de techniek verbeterd.

      Verwijderen
  3. Het is stressvol als je niet precies weet waar je klachten vandaan komen. Ik hoop samen met jou dat je kransslagaders in orde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die vraag van Nicole heb ik ook. Vervelend dat je eigenlijk nog niet weet hoe of wat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Izerina ik heb 10 jaar geleden ook een catheterisatie gehad toen was het
    vanuit de lies.
    Maar volgens mij doen ze het nu via de pols .
    Ik heb vanmorgen het ECG en de echo van het hart gehad.
    Nu is het afwachten wat daar woensdag uitkomt.
    Ik ben ook al dagen van te voren erg zenuwachtig.
    Sterkte er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloeddruk is een raar ding. Sterkte met de katheterisatie, en hopelijk heb je dan inderdaad duidelijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte Izerina, hopelijk komt er snel duidelijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee. Sterkte en hopelijk is het vals alarm

    BeantwoordenVerwijderen