Volgers

Volgers

woensdag 29 mei 2024

hoe het bevalt

In vorige blogs schreef ik over een aardingsmat op bed. Dat bevalt goed. Het enige nadeel zijn de kreukels van het hoeslaken,door die gladde mat. Verder zijn er niet verwachte gevolgen. Ik slaap dieper en word uitgerust wakker.De pijn in mijn knieen is minder.De hoop was,dat de "burning feet(intussen legs)"zouden verminderen. Helaas,daar heb ik (nog?) niets van gemerkt.............Kortgeleden heb ik met koperdraad in de tuin geprobeerd de slakken en luizen te verjagen. Voor slakken werkt het alleen dicht bij de stok met koperdraad. De bladluizen verdwijnen echt in een cirkel rond het koper. Dat is prettig,ik drink weer thee van luis-loze vlierbloesem.Ik hoop echt,dat de invloeden nog gaan versterken,zowel van de mat als het koper.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dat allemaal uitprobeert, Izerina. En hopelijk gaat het nog helpen voor jouw 'burning legs'. Het koperdraad wil ik ook gaan doen, maar ben ik nog niet aan toegekomen. Het aardingslaken wel, dat hebben wij al heel wat jaartjes. Ik merk er niet zo heel veel (meer) van, maar ik denk ook dat je lichaam eraan went. Ik slaap meestal wel heel goed, en mijn man ook. Wij slapen ook al heel lang 'schuin', en dat bevalt prima. Als je daar meer over wilt weten kun je eens googelen op 'inclined bed therapy', bedacht door Andrew Fletcher.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liesje,ik ken dit van reflux. Maar die andere voordelen kan ik ook gebruiken. Dus ga ik het proberen. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De aardingsmat blijk ik gemist te hebben... ben wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. slakken kun je verjagen met zuiveringszout

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je er in ieder geval al beter van slaapt Izerina!

    BeantwoordenVerwijderen