Volgers

Volgers

dinsdag 27 augustus 2024

Edgar Cayce

Door de "von Däniken uitzending"ging ik weer eens de programma's op History bekijken in de gids.. Daar zag ik iets over Edgar Cayce. Vroeger heb ik over hem gelezen,boeiend allemaal.Maar nu een uitzending over zijn leven met echte beelden. Wat een gave had die man. Het lijkt me niet altijd makkelijk. Gelukkig kwam zijn weten,als hij in slaap/trance was.......Altijd dacht ik,dat Cayce op medisch gebied bezig was. Diagnoses stellen kruiden adviseren. Maar nu hoorde ik,dat hij ook allerlei berichten had over het verre verleden. De bouw van de piramiden,het leven in Atlantis. Zo ook zijn voorspellingen over de toekomst,die vaak uitkwamen.De ineenstorting van de beurs. De tweede wereldoorlog....... Al zijn readings zijn opgeschreven. Er valt nog veel te lezen en ontdekken in die aantekeningen. Met de technische kennis van nu. Wachten op een ev. volgende uitzending

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er destijds ook veel boeken over gelezen uit de bieb. Ga eens op zoek naar pod casts, vind ik prettig onder huishoudelijk werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een waardevolle reminder! DANK JE....

    BeantwoordenVerwijderen